Wethouder Steffe Bak stelt nieuwe app en mobiele website Haarlemmermeer in werking

Inwoners  van de gemeente Haarlemmermeer kunnen vanaf vandaag met hun smartphone eenvoudig en snel een melding doorgeven aan de gemeente of een afspraak maken bij burgerzaken.

Zien inwoners losse stoeptegels of vernielingen op plekken die er voor iedereen zijn, zoals straten, parken, plantsoenen, voet – en fietspaden en winkelstraten dan kan via de smartphone een melding gedaan worden. Ook kan een foto meegestuurd worden zodat direct duidelijk is wat er aan de hand is en wat nodig is om de situatie op te lossen. Op deze manier helpt iedereen mee om de buitenruimte van Haarlemmermeer schoon, heel en veilig te houden.

Wethouder Steffe Bak stelde vrijdag 28 september de nieuwe app en mobiele website in werking. “Ongetwijfeld kan deze dienstverlening weer verder verbeterd worden’ aldus wethouder Bak.” Ontwikkelingen gaan in een rap tempo. Ik hoop dan ook dat inwoners de feedbackknop gebruiken en hun opmerkingen en suggesties aan de gemeente doorgeven”.

De  app is voor bezitters van een iPhone te vinden  in de Appstore door te zoeken op “Hmeer”.  Bezitters van andere smartphones/tablets kunnen de mobiele website (m.haarlemmermeer.nl) aan hun favorieten toevoegen (bookmark).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *