Samen Lokaal Betrokken met DGB Betrokken Adviseurs

Badhoevedorp – Het ondersteunen van maatschappelijke initiatieven vindt DGB Adviesgroep net zo vanzelfsprekend als het geven van goed advies en hulp bij schade. In samenwerking met Nh1816 Verzekeringen heeft het financieel advieskantoor daarom een goede doelen actie gehouden om drie lokale goede doelen in het zonnetje te zetten met de verdeling van € 2.500,-.

Jos de Gier, eigenaar DGB Adviesgroep; “Onze relaties krijgen niet alleen advies op het gebied van hun hypotheek of verzekeringen, maar ik ben in de eerste plaats geïnteresseerd in de personen die tegenover mij zitten. In hun werk, gezin, hobby’s. Met andere woorden: het welzijn van onze relaties.”

“Door iets terug doen voor de lokale samenleving, waar je klant onderdeel van is, lever je indirect een kleine bijdrage aan het welzijn van je relatie,” legt Jos de Gier verder uit.”

Een belangrijk punt waarin DGB Adviesgroep en Nh1816 Verzekeringen, partner in particuliere schadeverzekeringen, elkaar volledig vinden. Samen de schouders eronder zetten en iets terug te doen voor de maatschappij.

Goede Doelen Actie

Vanuit regionale betrokkenheid zette DGB een goede doelenactie op touw samen met de Coöperatie Nh1816. Relaties van het financieel advieskantoor en de Noord-Hollandse verzekeraar konden lokale goede doelen aandragen om deel te nemen. Drie van deze lokale goede doelen werden door een onafhankelijke jury geselecteerd voor  een stemronde.

Stemmen op je favoriete goede doel

Mensen uit de omgeving van Badhoevedorp brachten in groten getale hun stem uit  op hun favoriete goede doel: Stichting Amsterdamse Zwerfkatten, De Goede Buur of Kinderboerderij de Hoeve. Het aantal stemmen zorgde voor de verdeling van het door DGB en Nh1816 beschikbaar gestelde donatiebedrag van € 2.500,-.

Driedubbelop feest Vrijdag 8 maart heeft Jos de Gier samen met zijn collega’s de vertegenwoordigers van de goede doelen persoonlijk de cheques overhandigd tijdens een feestelijk moment op het kantoor. Deze middag stond daarnaast in het teken van het 25 jarige bestaan van DGB. Tijdens de meeting werd een nieuwe uitstraling en huisstijl van het kantoor gepresenteerd.