Drive & surprise: nieuwe campagne voor introductie nieuwe Renault Scénic

  • Renault verrast kinderen met ontmoeting van hun helden
  • Alle informatie, proefrit en meet & greet via driveandsurprise.renault.nl
  • Aanmelden kan tot 19 december voor ‘… de beste proefrit ooit’

 

tn_renault-scenic-drive-surpriseRenault lanceert een nieuwe campagne voor de introductie van de nieuwe Scénic: Drive & Surprise. Via dit platform krijgen ouders de kans om hun kinderen een onvergetelijke ervaring te bieden tijdens een proefrit in de nieuwe Renault Scénic inclusief een meet & greet met hun grootste Nederlandse helden.

 

De ouders van nu, ook wel millennials of Generatie Y genoemd, krijgen in de campagne Drive & Surprise de mogelijkheid om de beste vader en moeder te zijn. Renault helpt hun kind te verrassen met een onvergetelijke ervaring. Tijdens een proefrit in de nieuwe Renault Scénic zal een meet & greet met zijn of haar grootste Nederlandse held plaatsvinden.

 

Uit een Little Big Influencers-onderzoek van Viacom International Media Networks blijkt dat vrijwel alle aankoopbeslissingen in een gezin gebeuren in overleg tussen ouders en kind. Bij aanschaf van een auto telt de stem van kinderen voor bijna 30% mee.

In de eerste video van deze unieke campagne ontmoet de tienjarige Mika zijn helden van StukTV, die in de nieuwe Scénic een lift krijgen naar de studio. Mika toont een ontwapenende, spontane reactie.

 

Op de website renault.nl/driveandsurprise kunnen ouders hun kinderen tot en met 19 december aanmelden om ze kans te laten maken op een ontmoeting met hun favoriete held(in) of helden. De video’s van de bijzondere proefritten in de nieuwe Scénic en de ontmoetingen met helden verschijnen ook op deze speciale website.

Deel dit bericht